Aktualizacja strategii: Mercedes Benz Vans
Mercedes Benz Vans dalej umacnia swoją pozycję wiodącego producenta lekkich samochodów dostawczych klasy premium
Mercedes-Benz Vans nakreślił swoją skoncentrowaną strategię ukierunkowaną na rentowny wzrost w segmencie prywatnych i komercyjnych samochodów dostawczych.
Kluczowe cele strategii to:
- dalsze umacnianie pozycji marki w wyższych segmentach rynku;
- podnoszenie poziomu ambicji w zakresie konkurencyjności kosztowej i przemysłowej;
- przewodzenie branży w technologii napędu elektrycznego i doświadczeniu cyfrowym.
Jako odnosząca sukcesy i w pełni zintegrowana jednostka biznesowa Mercedes-Benz AG, Mercedes-Benz Vans jest założycielem i innowatorem segmentu lekkich samochodów dostawczych – segmentu łączącego samochody osobowe i ciężarowe.
Koniecznie odwiedź Van Pro Center w salonie BMG Goworowski i dowiedz się więcej:
ul. Łużycka 9
81-537 Gdynia
+48 58 660 49 49